Reklama ir užsakomieji straipsniai

Įkelta 2021/01/30

     Verslininkai Lietuvoje, nuolat ieško įvairių galimybių, kaip puoselėti savo verslą ir pritraukti naujų klientų. Reklamos ir užsakomųjų straipsnių klausimas tampa vis labiau aktualus su kiekviena diena. Užsakomieji straipsniai tapo populiarūs tarp garsių žmonių ar tiesiog tų, kurie nori tapti garsiais Lietuvoje. Tokio tipo straipsnius užsakinėja ir nukentėję, mūsų visuomenės žmonės, kurie negali niekur viešai pasiskųsti ir sulaukti tinkamo atpildo. Interneto reklama socialiniuose tinkluose, yra vienas populiariausių reklamos būdų.

     Tad, tai puiki galimybė įmonėms priminti apie save ir ieškoti naujų klientų. Įžengėme į visiškai kompiuterizuotą amžių. Covid-19 pandemijos dėka, esame ir jau visą laiką būsime priklausomi, nuo mus supančių medijų. Todėl būtų visiškai nelogiška prarasti bent kokį realų šansą reklamos srityje.

     Užsakomieji straipsniai ypač suveikia, kai norima atkreipti dėmesį į visuomenei svarbią problemą ar pasiųstą žinią. Pavyzdžiui: pandemijos metu labai didelę svarbą turinti – savanorystė ir jos teikiama pagalba visuomenei. Tema aktuali, tačiau paskęsta bendrame informacijos sraute. Šiuo atveju užsakomieji straipsniai padeda iškelti šį klausimą į viešumą ir stiprina savanorių sąjungos įvaizdį, tokiu būdu padeda pritraukti daugiau norinčių savanoriauti. Kitas pavyzdys, kai grupelė apdailininkų negali gauti gerų darbo pasiūlymų be reklamos, negana to ir konkurencija milžiniška. Užsakomasis straipsnis ženkliai praskintų kelią į būsimų užsakymų tęstinumą. Straipsnyje būtų aprašyta meistrų darbo kokybė, kokiais įrankiais jie dirba, kokias naujas technologijas naudoja darbo vietoje, klientų atsiliepimai. O kiek dar daug būtų galima kalbėti apie kulinarijos sritį, grožio paslaugas, sveikos gyvensenos ir begalę dar kitų sričių, kurios liko nepaminėtos. 

     Reklama naudinga bandant formuoti ne tik įmonės veiklos, bet ir darbdavių bei darbuotojų įvaizdį. Svarbiausia tinkamai išnaudoti reklamos galimybes ir atsirinkti potencialius kanalus. Juk, atsižvelgiant į leidinio tiražą ar populiarumą, ši reklamos forma gali būti prieinama ne kiekvienam ir dėl kainos, ir dėl publikuojamo turinio atrankos sąlygų. Nesvarbu, ar tai maitinimo, ar švietimo įstaiga, o gal biurų nuoma užsiimanti įmonė ar valymo sektoriaus atstovai, tikslinga ir apgalvota reklama būtina visiems.

     Išbandant reklamos galimybes, svarbu tinkamai pasirinkti kanalus ir įvertinti biudžeto galimybes. Smulkiojo verslo atstovai gali pradėti eksperimentuoti su reklama, skirdami jai nuo 150 eurų, tiek didesnės kampanijos, kurios skiria reklamai nuo 600 eurų. Abiem iš jų, savo reklamos srautą verta patikėti profesionalams. „Google“ ar „Facebook“ platformose reikia patirties ir žinių, todėl jų stoka gali lemti pinigų iššvaistymą. Internetinis puslapis www.tikonetiko.lt siūlo paslaugą pradedantiems dirbti su reklama. Pas mus rasite teisingą kryptį, kuri aiškiai išskirs Jūsų reklamos sritį, išsigrynins auditoriją ir sudėlios kliento kelionę nuo reklamos pamatymo iki prekės įsigijimo.

     Visa reklamos paslaptis yra tada, kai ji yra aktuali ir nuoširdi. Auditoriją traukia informacija, nagrinėjanti socialines problemas, skatinanti socialinę atsakomybę bei jos tobulėjimą. Todėl perkant reklamą www.tikonetiko.lt puslapyje, bus atkreiptas dėmesys į vartotojo jausmus, bus parodytas pozityvumas, malonūs akims vaizdai, iškeltos bei išnagrinėtos aktualios, visuomenėje esančios problemos.

     Reklamos užsakymas el.p. info@tikonetiko.lt

Straipsnio autorius: TikoNeTiko.lt