Kad sutelktų dėmesį į nulinės emisijos technologijas ,,Honda‘‘ pasitraukė iš F1

Įkelta 2020/10/03

   Japonijos „Honda Motor“ baigs savo variklių tiekėjo dalyvavimą FIA „Formulės 1“ pasaulio čempionate 2021 metais sezono pabaigoje, kad sutelktų dėmesį į išmetamųjų teršalų technologiją.

   Sprendimas buvo priimtas rugsėjo pabaigoje ir bendrovė neketina grįžti į F1, internetinėje spaudos konferencijoje sakė generalinis direktorius Takahiro Hachigo.

   "Tai nėra koronaviruso pandemijos rezultatas, bet dėl mūsų ilgalaikio užsibrėžto tikslo būti švaresniems", - sakė jis.

   Kaip ir kiti automobilių gamintojai, „Honda“ skuba kurti naujos energijos transporto priemones pramonės pokyčių metu, kurį Hachigo penktadienį apibūdino kaip „kartą per amžių“. Šios lenktynės įsibėgėja koronaviruso protrūkio metu, kai automobilių gamintojai peržiūri gamybos planus užimti rinkos dalį su naujais modeliais, įskaitant transporto priemones, kurių išmetamųjų teršalų kiekis yra mažas arba kurių iš viso nėra .

   2015 metais grįžusi į F1, o praėjusiais metais „Red Bull Racing“ komandai pradėjusi tiekti variklius, „Honda“ teigė, kad išteklius, kuriuos ji panaudojo kurdama F1 variklius, nukreips pastangoms paspartinti neteršiančių technologijų, tokių kaip kuro elementai ir akumuliatoriai, plėtrą. 

   „Mes suprantame, kaip sunku„ Honda Motor Company “buvo priimti sprendimą. Mes suprantame ir gerbiame to motyvus “, - sakoma„ Red Bull “komandos vadovo Christiano Hornerio pranešime.

   „Honda“ šį mėnesį išleidžia savo pirmąjį serijinį automobilį su visomis baterijomis - „Honda e“ - ir paskelbė planus, kad du trečdaliai įmonės produkcijos iki 2030 metų bus naujos energijos transporto priemonės.

   Vidaus konkurentas „Toyota Motor Corp“ praėjusią savaitę teigė, kad tikisi, jog metinis elektromobilių pardavimas 2025 m. Pasieks 5,5 mln., t.y. penkeriais metais anksčiau nei planuota iš pradžių.

Straipsnio autorius: Tim Kelly and Chris Gallagher. Redagavo tikonetiko.lt